Godmorgon torsdag

2009-12-17 @ 07:13:34
I går sov jag hela dagen och trots det somnade jag redan vid 22 igår kväll. Däremot vaknade jag vid 05 i morse och kunde inte somna om, så jag gick upp och bryggde kaffe och tog en skinkmacka med det nya brödet min underbara svärmor bakar till varje jul. Undrar vad jag kommer att ha som mina barn alltid minns och vill ha... Som jag, jag älskar min mammas köttbullar tex. Det kommer aldrig mina barn att sakna hos mig i och med att jag aldrig gör egna. Med åren blir allt annorlunda och ingenting är sig likt med förr i tiden och det är lite tråkigt. Hela världen är så sönderstressad att vi inte hinner ta vara på livet som vi egentligen borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0