Har varit dåligt

2009-12-27 @ 21:31:29
med skrivandet under julhelgen, men tiden har gått till annat som känns viktigare. På juldagen åkte vi till min systerdotter "syrra" för att få träffas lite och där blev vi hela kvällen. Åt rester, drack vin och spelade lite spel. En supertrevlig kväll helt enkelt! På annandagen var jag lite rastlös och ville ordna med hyllor till allt lego i Lucas rum så vi åkte till IKEA och köpte en vägghylla som jag sprayade röd, för han har blivit galen i rött. Jag flyttade sängen till andra sidan för att kunna sätta upp dessa hyllor så det ska bli spännande och se om han kommer att fortsätta sova bra nu när sängen står på andra sidan. Själv är jag jätte känslig får sånt om det sen är inbillning vet jag inte. Annars har det inte hänt särskilt mycket här hemma, bara slappat kan man säga. Nä förresten, igår bytte jag gardinerna i v-rummet. Nu är Julen slut och då åker andra gardiner fram. Nu har jag röda och oranga panelgardiner och det är så himla läckert! Jag har ägnat en stund åt att hitta kuddar som är 70x70 och det är ju rent ut sagt omöjligt! Har fått hem mina tjusiga kuddfodral i orange som jag nu vill ha i soffan, men det verkar som om jag får tänka om eller köpa en storlek mindre. Det är så irriterande när man förväntar sig att det ska finnas såna kuddar och inte ens Jotex hade det, där jag köpte fodralen.



Här monterar jag i hop den nya hyllan...



som blev så här på väggen...



två andra hyllor (LACK) som är perfekta för just lego.



som ni ser är det mycket rött...




Här är en bild på den nya fondväggen i hallen



Kolla mitt nästa inlägg, där jag lägger in lite bilder från i lördags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0