Inspiration

2009-12-09 @ 18:47:30
Efter att ha sovit middag idag åkte jag till Rusta för att titta på tapeter och nu har jag bestämt mig för att tapetsera om i v-rummet. Det är givetvis gubben som får göra jobbet, men han var faktiskt med på det:). Så på lördag blir förhoppningsvis av och jag längtar! Det jag ska göra är att sätta en fondvägg på ena väggen, en passande färg på två av väggarna och en ljus på motsvarande fondvägg. Försod ni hur jag menade? Ni får givetvis se när det är klart. Möblerna jag satte ut på annons i går är det en som är intresserad av nu så jag hoppas hon köper allt. Då blir det raka vägen till Ikea för att köpa nytt! För övrigt har det varit en gråt dag och den har varit tung, men i morgon är det en annan som jag hoppas blir bättre. Pratade med mamma nyss och hon mår efter omständigheterna bra. Hon sa att hade det inte varit för smärtan i armarna hade hon säkerligen aldrig vaknat, så det är en mening med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0