Lördag

2009-12-05 @ 18:38:16
Hej på er! Den här dagen har varit otroligt lång och det är ju ovanligt. Annars brukar lördagarna gå i en sablans fart. Vad har vi gjort idag, jo, Jag och Malin var till Skopunkten för att hon skulle byta ett par stövlar och där blev vi i över 1½ timme på grund av hennes beslutsångest. Därifrån gick vi utan stövlar... Sen var vi till Gränby en sväng och köpte en hatt till Lucas. Han ska vara Indiana Jones så klart och han har ju hatt... Vi gled in på H&M och därifrån gick jag ut med två klänningar. Sen vi kom hem har jag suttit och titta på allt som Ellos har för där har jag nu 40% på hela mitt köp och då blir det genast en hel del man vill ha. Det jag bara måste ha är en sängkappa, men sen är det mer som tillkommer. Kuddfodral till sängen, ett linne till mig och linnen till Malin och ett par byxor till Lucas.

Här kommer en färgad outfit






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0