Söndag

2009-12-20 @ 17:31:21
Hej på er, Ja folk kan ju undra om vi är helt tokiga, men nu har vi tapetserat om i hallen också... Det blev så himla fint! Nu har jag inga mer projekt på gång, hittills i allafall. Jag har varit dålig på att skriva den här helgen men jag känner att det inte får vara ett måste att göra det utan det ska kännas roligt. I fredags tog jag det stora steget att gå och äta lunch på jobbet! Det var skitjobbigt att gå in på området för jag var så rädd att möta nån annan än min kollega jag åt med. Nu var det ett par stycken som satt och åt som såg mig och bl.a min produktionschef. Det kändes jätte pirrigt men det kändes helt ok när vi väl började prata. När jag gick hem var det en stor tung sten som släppte och jag funderade för mig själv på vägen hem NÄR jag ska ta mig tillbaka. Det går ju så otroligt upp och ner hela tiden och jag vill verkligen inte hamna djupare än jag varit. I morse klädde vi på oss för att gå till pulkabacken men vi hann bara komma dit så ville vår lille Lucas gå hem igen. Han är ingen utemänniska han inte, åtminstone inte på vintern. Just ni sitter jag och väntar på att räkorna ska tina, vi ska nämligen äta räkor och dricka vin ikväll och det är så satans gott. För övrigt har det varit en ganska låg dag men jag har tagit den med mycket vila för det är det enda som får mig att gå ner i varv och som dämpar ångesten. Trots att jag är hemma är söndagar den värsta dagen på hela veckan, jag verkligen hatar de. Nu är det inte många dagar kvar till jul heller och jag är så glad att vi bestämt att vara hos mina underbara svärföräldrar. Jag har bestämt mig för att inte ha någon gran i år och det kan låta jätte trist, men jag skiter i det, som min son brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0