Sovit hela dagen

2009-12-21 @ 16:05:36
Efter att jag lämnat Lucas på dagis gick jag raka vägen hem och sov. Så min dag har inte varit särskilt inspirerande om man så säger. Snart ska jag börja med maten och idag blir det pölsa. Det är inte så vanligt att barn gillar det men Lucas bli så glad när han får det. Just nu sitter jag med tända ljus överallt för att det både är mysigt och för att få upp värmen. Jag måste säga att det är bättre att det är snö och kallt, men det blir så himla kallt inne också. Bor man på bottenvåning i ett hus som är byggt 70 får man kanske inte räkna med nåt annat. De ska åtminstone byta fönstren i vår och det kan höja värmen ett par tre grader och det är inte helt fel. Vad kvällen ska ge får jag se, kanske en film eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0