Äntligen fredag!

2009-02-27 @ 07:13:38
Ja, tänk, då är det fredag igen då:)
På fredagar vill jag alltid gå hem tidigare, men tyvärr har jag växeln idag och måste vara kvar till 16:30:(
Sen får man gå hem och hälla upp ett glas vin. I morgon skulle jag vilja ta en långdag på Gränby Centrum och titta i alla nya butiker som öppnat. Hörde att H&M har värsta butiken, 2 våningar! Vore kul om de började med heminredningen oxå.
Ska lyssna med farmor om barnvakt en liten stund.
Å, nu snöar det! Jag som för en gång skull har sminkat mig... Testade efter "sminkskolans" tips och det blev faktiskt skitbra. Nu vill man väl sminka sig varje dag är jag rädd för.
Ops, nu har klockan gått så där fort igen...

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: nej. men med din bra inställning till bloggenså kommer nog läsarna en dag skall du se :)

2009-02-27 @ 11:58:08
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0