Lampor

2009-02-15 @ 14:28:30
Jag älskar lampor av olika slag och skulle kunna köpa nya var och varannan dag.
Men bor man i lägenhet som vi måste man tänka sig för, trots att det är svårt.
Kläder och heminredning är jag svag för och det gör mig glad.
Lampor är ofta dyrt och själv brukar jag köpa mina på IKEA och Ellos och Jotex.
Men här skulle jag nog kunna köpa en eller två.

Fönsterlampor


                             "Himla fönster" 169:-                                                "Bloom" 249:-

                                   "Brandy" 199:-                                                       "Monstera" 299:-

                           "Becky/3färger" 299:-                                              "Åstorp" 349:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0