Lördag

2009-02-14 @ 14:41:29
Nu har jag verkligen slappat hela dagen. Gått med nattlinne på mig fram till 14:30!
Men det är så skönt att ta det lugnt på helgerna och sen ta en mysig kväll med god mat och vin. I går tog jag bort min rynka mellan ögonen och jag är så glad över att jag gjorde det. Nu är det ganska så svullet, men jag tror det kommer att bli jättebra sen. Vi sparde lite tills nästa lördag, då hon ska lägga in det sista för ett bättre resultat. När jag var klar med det gick jag till en helt ny frisör. Det ångrar jag inte heller för det blev skitbra. Så idag ska jag färga håret mörkt. Sen när sommaren kommer gör jag slingor och det brukar bli så snyggt när det är lite mörkare under. Tror ni jag hittade nåt att shoppa då? Nej, det blev precis som jag trodde, hittade två toppar, strumpor och trosor. Jag vet inte hur mycket jag provade, men ingenting kändes eller satt bra. Får ta nya tag en annan dag.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0