Min tisdag kväll

2009-02-03 @ 19:35:59
Har nu kommit hem efter en ganska så jobbig dag, haft massor att göra.
Promenaden hem gjorde att man verkligen längtar till våren för fy fn vad kallt!
Det tar ca 20 minuter för mig att gå hem och det var knappt att jag hann bli varm.
Maten var förberedd av gubben (chiliconcarne), så jag satte bara på riset och blandade en sallad.
Sen var det bara att dra fram dammsugaren... det låg ris överallt där sonen suttit...
Vikt en hel korg med tvätt har jag oxå hunnit med så nu tänker jag bara ta det lugnt.
Mina barn (gubben och sonen) sitter och spelar och det har aldrig intresserat mig.
Därför kan jag med gott samvete sitta och skriva lite.
I morgon har vi en hel dags utbildning, men efter det ska vi bowla och äta middag.
Får se hur det kommer att gå... tycker det är svårt och det där förbaskade klotet vill bara dra åt fel håll.
Återkommer om hur det gick i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0