Sminkkväll hos Clinic Visage med David och Annika

2009-02-26 @ 21:42:20
Ha, idag var jag ju på en sminkkväll hos Clinic Visage
( där jag tog bort min rynka ).
Det var riktigt kul och man fick lära sig en hel del när det gäller sminkning.
David sminkade en tjej både vardags och festsminkning och det blev skitabra!
Jag sminkar mig väldigt sällan, men när jag gör det vill man ju KUNNA det oxå.
Köpte i varjefall en pensel:)
David och Annika e ju för duktiga! De är verkligen proffs på sminkning och tauteringar.
Själv e jag lite sugen på att tatuera mig på ögonlocken, men ska nog suga på karamellen ett tag till.
Gå in på Sminkbloggen och läs mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0