(Sön) dagens

2009-02-22 @ 16:24:44
Jaha, då har nästan hela den här dagen gått och inte har jag kommit ut än. Fick sova till 9:30 då vi var barnfria igår och det var längesen. Vi passade på att ta oss en liten pubrunda och det var jätte trevligt. Vid 23:45 tog vi en natt promenad hem i värsta snöyran, men det va faktiskt skönt. När vi tittade ut i morse snöade det fortfarande och har inte slutat nu heller. Kul för barnen, men jag är inte så mycket för vinter måste jag säga. Nu vill jag ha vår! I dag ska vi vara lata och ta mat för hemkörning... Får se vad det blir för gott den här gången. Pizza är gott ibland och det äter jag max 3ggr om året och då utan ost. Det låter kanske tråkigt, men jag har inte ätit pizza med ost sedan -94 och kommer inte ihåg hur det smakar.

Kommentarer
Postat av: Malin | Just nu, designutlottning |

sv: Tack så mycket :) Ja, har redan fått några mail, men jag är lite tveksam till att skicka iväg den på posten. Fattar ingenting med de där bankgiro-grejjerna :P

2009-02-22 @ 17:23:52
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Fittan Fes

Sugen att bli 14 igen??

Tips hittar du på;

www.fittanfes.com

2009-02-23 @ 16:52:48
URL: http://www.fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0