Tisdag morgon

2009-02-03 @ 07:13:44
Känner mig helt slut efter att ha legat vaken i flera timmar i natt.
Vet inte varför jag vaknade, men när jag gjort det ligger jag bara och vrider mig.
Tänkte vid 03 att jag skulle ge upp, men då somnade ja tydligen om...
Sen när klockan ringer är man i en helt annan värld på nåt sätt.
I kväll har jag ingenting planerat och såna kvällar älskar jag.
Bara gå hem, laga middag och sen krypa ner i mysdressen för resten av kvällen.
Men visst måste jag säga att jag är avundsjuk på andra som är så energiska.
De tränar och har sig flera ggr i veckan och en annan går bara till och från till jobbet.
Men, det är väl motion det också, eller hur?
I dag känner jag mig så där tråkig. Vet inte vad jag vill sätta på mig för kläder,
får inte ordning på håret, är allmänt tråkig helt enkelt.
Usch, vad jag gnäller.
Nu ska vi leka lite med lego innan dagiset öppnar.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0