Torsdag

2009-02-05 @ 20:25:51
Då har man gjort dagens arbete.
Jobbat, handlat och packat upp varorna.
Det är så tråkigt att veckohandla, men vad skönt det känns efteråt.
Idag köpte jag äppelcider vinäger som jag ska dricka varje dag.
Förr drack jag alltid ett glas om dagen och mådde jättebra i magen.
Men sen har det bara glömts bort hela tiden.
Tog en sväng till Intersport oxå och hittade en klänning som jag tyckte var snygg.

Den kostade bara 150kr! Men jag har inget att ha till de färgerna.
Det är ljung och mörk mörk grå ränder.
Lillgubben hade somnat redan vid 19, så det var så lugnt när jag kom hem.
I dag har jag känt mig lite seg hela dagen, nästan lite deppig faktiskt.
Sen har jag en grym träningsvärk efter bowlingen igår.
I morgon är det fredag igen och då känns det nog bättre igen.
Har ingenting planerat till helgen mer än att min dotter kommer hem.
Hon bor växelvis hos pappan och oss och hon trivs bra med det säger hon.
Nu har hon i och för sig gjort det i 8 år, men det har funkat hela tiden.
Nej, nu ska jag nog nog tvätta mig och gå och sätta på mig pyjamasen.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0