Dagens

2009-01-22 @ 22:42:51
Hej,

En helt vanlig torsdag. Tog en promenad till jobbet efter lämning av barn på dagis vid 07:45.
Det är alltid lika tråkigt att behöva lämna sitt barn en hel dag med några andra för jag själv skulle vilja ha den tiden.
Men han trivs och det är huvudsaken. På jobbet har det varit mycket idag, men det är kul för dagarna går så mycket fortare då. Vid 16:45 drog jag på mig promenad kläderna och knatade hem, tar ca 25 min.
Mötandes i dörren, glad och pratsjuk, möter man sonen. Det är så härligt!
Som oftast på torsdagar åker jag och handlar mat och det är lika tråkigt varje gång, usch!
Passade på att trosa omkring för mig själv och leta efter en bra hudkräm till min son.
Han har sedan han föddes varit så otroligt torr i huden och jag har inte hittat nånting som är riktigt bra.
Har nog provat det mesta ur sortimentet på apoteket nu!
På Body shop hade de en kräm som ska vara bra så jag fick med mig ett litet prov som jag ska prova.
Är den bra är det värt varenda krona och en liten satans flaska kostar 165:-
Jag vet en helt fantastisk kräm från Alovera, men den har jag helt enkelt inte råd med och det stör mig.
Nu hoppas jag att det kommer att bli bättre med åren, men som det är nu har han ett helvete med både torr hud och allergi. Han är så van vid att bli insmord morgon och kväll nu men det vore skönt för honom att slippa det.
Nu ser jag fram emot våren, framför allt till sista april då vi får ställa upp vår husvagn på Gräsö.
Det är SÅ mysigt att ha som en liten sommarstuga att åka till på helgerna fram till semestern.
Nej nu har jag babblat och babblat och måste gå och lägga mig...
God natt så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0