Hur e det möjligt?

2009-01-09 @ 18:59:06

På min blogg cirkulerar en reklam om större bröst utan ingrepp.

STÖRRE BRÖST NATURLIGT MED ActiveBust kolla länken
Ingen kirurgi

Garanterat naturliga innehållsämnen

Öka din kupstorlek på bara några månader! Med ActiveBust ökar bröststorleken på ett naturligt sätt. Ingredienserna består av en kombination av sju olika örter. 
Jag har alltid drömt om att ha större bröst och suger åt mig allt som står vad gäller det.
När jag läste om denna produkt ska du äta piller och få större bröst....
Hur e det möjligt?
Vad tror ni när det gäller sånt här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0