Kalaset är över

2009-01-28 @ 20:33:34
Hej hej,
Nu har alla åkt och vi sitter och kopplar av med ett glas vin.

Jag fick fönsterlampor som jag ska ha i förtältet till husvagnen.
Fönsterbelysning 2-packFönsterbelysning 2-pack
Sen fick jag trisslotter som jag vann 125:- på.
En ny mascara som var efterlängtad.

Mamma var så söt, hon har ganska nyligen haft cancer och tappat allt sitt hår.
Nu hade hon en peruk på sig och såg skit snygg ut.
När hon tag av sig den var håret alldeles vitt! Hon såg så annorlunda ut, men så söt!
Enligt läkarna ska hon vara bra nu, så det är bara att hoppas att det får fortsätta så.

Kommentarer
Postat av: Ullis & Thomas

Hej & Grattis!!

Vi se fram emot att se dina nya fina lampor på Gräsö. Vi längtar så ut till "ön" och får prova vår nya vagn, vi hann ju inte inviga den förra året.Kramar till er alla!

2009-01-30 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0