Söndag morgon

2009-01-25 @ 07:44:44
Jaha, då är det söndag då....
Snart ska jag och Malin till lillens dagis och städa (föräldradrivet).
Två till tre ggr / år storstädar vi föräldrar för att spara pengar.
Det är allt från att torka lampor till att tvätta soffklädslar och kuddfodral.
Det är lika jobbigt varje gång men när man väl är klar känns det skönt.
Oftast brukar alla välja ungefär samma sak varje gång och själv brukar jag ta målarrummet.
Då kan man stänga in sig och pula i lugn och ro.
Idag ska jag ta med mig egna städgrejor för oftast brukar det vara en sån kö till städskrubben.
Vi träffas kl.9 och kör fram till ca 12 och då är man ganska trött.
Mitt i allt har jag egentligen tvättstugan, men den får gubben ta idag....
(har faktiskt sorterat tvätten åt honom)

Go to fullsize imageGo to fullsize image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0