En innesittardag

2009-07-14 @ 16:00:35
Inte kan man säga att vi har fått  en riktig sommar för just nu sitter vi i förtältet och ugglar med ett glas vin. Vi hann precis komma hem från Öregrund innan skuren slog till. Den första veckan har bara rusat iväg och jag får nästan ångest över att man snart ska börja jobba igen. I morgon har det lovat en stor sol och då ska jag pressa lite. Promenaderna har det blivit dåligt med så nu måste jag skärpa mig! Det dricks vin varje dag och man bara slappar så man vet ju vad man får jobba med i höst, hårdträna!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Wow, en sådan fin blogg!

2009-07-14 @ 16:11:20
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0