Bestämd och envis liten gosse

2009-06-10 @ 15:31:28
Man blir väl för less? Samtidigt har man ingen ork att bry sig om det här satans vädret längre för det är det alla pratar om. Ändå står man där och gnäller och gör precis om alla andra. I går var jag på utvecklingssamtal på dagis och fick höra hur glad och positiv min son är. Men han har även sina svaga sidor och det är att han blir så högljudd i sin lek tillsammans med de andra grabbarna. Det har jag även märkt hemma och försöker få ner volymen, men det är inte lätt. Han är även en envis liten gosse och det har vi också märkt sen länge tillbaka. I morse tog jag fram kläderna han skulle ha, varav ett par nya strumpor jag köpt på ÖB. Han tittade på de och sa: Nä, det är ju tjejstrumpor och kastade iväg de över bordet.
Så vad göra när man har en så bestämd kille redan nu, inte ens 5år.

Ikväll ska jag göra en maträtt efter ett nytt recept som jag hoppas kommer att smaka.
Till det ett glas vin då det är lill lördag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0