Gó kväll

2009-06-09 @ 20:33:33
I går var jag på restaurang och choklad o vinprovning med jobbet och det var jätte trevligt. Nu äter ju inte jag choklad så jag själv kan inte uttala mig om hur det smakade ihop, men mina kompisar sa att det va skithäftigt.
(jag var nöjd med det goda vinet)

I dag har det varit en helt vanlig dag. Efter jobbet var det tvättdags så jag har det sista i tumlaren nu.
Just nu tror jag att det är en tjejvecka hormonellt men som jag inte längre har efter att ha satt i hormonspiral. Men det som jag märker det på är mina kära återkommande finnar. Dessutom är jag extra godissugen den perioden.

Nu har jag äntligen fått upp min nyinköpta toasits på plats och så här blev det.

 

Idag ville jag sätta på mig något färgglatt så det blev en klänning med många år på nacken.
Till det tog jag ett par spets tights. Men jag tog även en svart väst och sjal.






Klänningen är från Indiska (97)
Tightsen från Gina
Västen från Kapp Ahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0