Jag blir så glad

2009-06-04 @ 19:33:11
Nu har jag hämtat mitt paket från Ellos och provat allt. Den här gången blev jag helnöjd och särskild med bh:n.
Jag stod i förra veckan på Twilfit och provade minst 10st och ingen kändes bra, men så chansade jag på att beställa en för 19kr på Ellos och den sitter klockrent. Så nu ska jag beställa flera stycken till så jag kan kasta mina gamla.
Toasitsen ligger och väntar på att få bli uppsatt.... väntar bara på att min man får lust.
Ska visa er mina kläder sen och hur den nya toasitsen blev i kombination till färgerna i badrummet, bara den kommer på plats:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0