Söndag

2009-06-07 @ 21:04:19
I går blev det inget inlägg tackvare att vi åkte på en dagskryssning till Eckerö på morgonen.
Det va en jätte trevlig resa, men i början gungade det som bara den och då blev jag lite illa mående.
Sen grillade vi ihop med våra bästa grannar och partade hela kvällen.
När vi skulle lägga Lucas hade vi inga blöjor så vi provade en natt utan, men det gick inte.
'Jag tror i och för sig inte att han kissar på sig på natten utan det är på morgonen.
Idag har jag faktiskt bara slappat och njutit till och från i solen. Till middag blev det räkor och det var så gott. Vet inte hur mycket vatten jag har druckit efter det, de måste ha varit jätte salta. Malin och jag tog en sväng till Gränby för att leta avslutningskläder och det var vi inte ensamna om. Det är så urplockat överallt men vi hittade en jättefin vit blus till slut.
Den här veckan jobbar jag bara 4 dagar igen, tog ledigt och ska passa på att åka ut till Gräsö ganska så tidigt om bara gubben kan sluta lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0