Ångest hela dagen!

2009-03-25 @ 20:58:51
Usch, idag har jag haft ångest precis hela dagen! Brukar kunna ha det på morgonen, men sen går det oftast över under dagen. Händerna har darrat och hjärtat har slagit dubbelslag så jag känt mig yr. Det är mest frustrerande är att jag inte vet varför och vad jag ska göra åt det. Nu är jag så van med just ångest, men när det blir så att man till och med har svårt att andas är det jobbigt. Jag funderar mer och mer på om jag har nån jäkla kris...
Men, jag vet inget om sånt så det ska man kanske inte tro så mycket på heller.
I dag badade jag Lucas med den nya oljan från
http://www.sasco.se/ och den var verkligen helt underbar. Köpte även en hudlotion som jag tog på mig och det bara försvann in i huden direkt. Ska testa deras produkter ett tag och se om vi blir nöjda. De har ju fått bra kritik åtminstone.

Nej, nu måste jag betala mina räkningar, pust!

Vi hörs
Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Anni

Det är ju ganska typiskt för ångest att man inte kan, eller rättare sagt har svårt att andas. Det är ingenting farligt, men visst är det sjukt jobbigt. Om du lär dig att acceptera att du har ångest och hittar nåt att distrahera dig med när den slår till tror jag att det blir i alla fall lite enklare.



Men det tar tid att bli av med ångest, det är ingenting som försvinner bara så där. Hoppas din försvinner helt en dag för ångest suger verkligen!

2009-03-25 @ 21:01:46
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Eva

Men vad tråkigt. Jag hoppas allt känns bättre idag. Skickar en varm kram :-)



Eva

2009-03-26 @ 08:13:33
URL: http://spok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0