Bara jag...

2009-03-26 @ 18:41:32
Har nu kommit hem från jobbet, ätit gubbens pannakakor som alltid är så goda.
Ska snart iväg och handla veckans mat, som är lika trist varje gång.
Men man brukar alltid slinka in i nån klädes affär här och där för att se om nåt nytt kommit in...
Sen ska jag bara hem och njuta av att få vara ledig i morgon. Skulle vilja klippa mig, men vet inte om jag ids ta med mig Lucas på stan. Han e ganska så överaktiv nu när han varit hemma i 2 veckor från dagis.
Såret han har i bakskallen kan man ju verkligen undra vad det är för nåt. Tycker det ser så äckligt ut och penicillinet har inte visat nåt resultat ännu. Så jag tror det blir en hudläkare som får titta på honom så vi vet vad det är.

Fick ett nyhetsbrev från Elite Ladies idag.


med fl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0