Besviken

2009-03-29 @ 19:11:25
I oktober förra året gjorde jag i ordning min dotters rum och hon fick nya möbler överallt.
På IKEA har de en modell som heter ANEBODA och vilken besvikelse!
Efter dessa månader har skivan blivit böjd och det enda som stått på den är en mindre stereo.
Jag ringde till IKEA igår och frågade om det kan räknas som en reklamation, men det gör det inte då man haft något stå upp på byrån. Då blev jag irriterad och sa att jag tycker man ska skriva en total lastvikt om den är så känslig, men hon menade på att en byrå är endast för förvaring i lådorna och inte uppe på. Så där kan man känna sig blåst!
I dag finns inte den 3 lådiga byrån kvar, undrar vad det beror på;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0