Gammalt & Nytt

2009-03-05 @ 07:02:05




Jag trodde faktiskt att skinnkläder runnit ur modet, men det har liksom kommit tillbaka.
Min gamla skinnväst som jag sparat sedan 94 kom fram och det känns jättebra.
Just nu är jag inne i en period då jag vill blanda lite gammalt och nytt.
Blusen är också en gammal vara från Vila som jag fortfarande älskar.
Den har inte tappat formen och färgmässigt är den nu modern igen.
Byxorna, ja, de minns jag inte när jag köpte men de har jag bara kunnat ha till och från på grund av vikten.
Är så otroligt känslig när något sitter för hårt och särskilt runt magen.
Men nu känner jag mig bra i kroppen vilket gör att jag kan ha dem igen.
Det som är nytt för idag är halsbandet. Ett långt rosa pärlhalsband från HM som jag virat 2ggr.

(Jag skäms för dessa dåliga bilder, men vår kamera mår verkligen inte bra längre.
Vi har klickat hem en ny som är på G och hoppas komma hem snart.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0