Hämtat mina nya gardiner

2009-03-17 @ 20:42:03
Om ni inte visste det så har jag dille på gardiner!
Jag byter gardiner som andra byter underkläder:)
Den här gången blev det två par av den här sorten, fast svarta.
Zooma

Det är Jotex Spektra.
Då jag hade 150:- i rabatt köpte jag både 170cm och 220cm.
Ett par som passar vardagsrummet och det andra som passar till köket och sovrummet.
(fall jag vill ha båda samtidigt)
Men det får bli byte i morgon tror jag...
På torsdag och fredag blir jag hemma med vattkoppsgubben min, så då kan jag fixa och dona hur länge jag vill i morgon kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0