Känner mig tokig

2009-03-12 @ 16:29:14
Usch, jag känner mig så shopping sugen hela tiden! Känner mig faktiskt tokig, jag har ju redan så mycket kläder.
I dag kom naturligtvis en Ellos katalog också så i kväll blir det till att bläddra.
Egentligen ska jag åka och handla mat, men jag har inte bestämt mig för om jag ska göra det eller rent ut sagt skita i det. En vecka går så äckligt fort och jag tycker inte att jag gör annat än handlar mat.
Skönt att det är fredag i morgon i varjefall. I helgen har vi ingenting bestämt och det tycker jag e så skönt. Att bara få vara och ta det lugnt, det älskar jag. Jag har genom åren varit så rastlös och aldrig kunnat sitta stilla, men det har lyckligtvis vänt för det var väldigt jobbigt att leva så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska titta på bakgrundsbilderna du länkat till och försöka ordna lite nya bilder bara! Tusen tack för all din hjälp! Känns tryggt att veta att det finns folk som är mer tekniskt begåvade än mig ;)



Hoppas du haft en fin dag!



/lifely.blogg.se



2009-03-12 @ 18:16:41
URL: http://lifely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0