Nu e det bara jag igen

2009-03-27 @ 18:31:31
Då har i stort sett hela fredagen gått och den gick otroligt fort. Jag och Lucas har inte gjort så mycket egentligen, dammsugit, städat toaletten och plockat undan lite leksaker. Sen va det helt plötsligt middag och då åt vi en kanongod pasatsallad med kassler, tomater, gurka, sallad, majs och givetvis lite pasta. Till det hade jag en vitlöksdressing så nu smakar det vitök i hela munnen. Snart ska vi till ett par grannar som vi ofta träffar. Deras son och Lucas går på samma avdelning på dagis och är jättesöta ihop. Nu har Lucas haft vattkoppor och inte lekt med nån på 2 veckor och behöver ha nån att leka med. Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej :D

Nyss ladda jag upp några nya fotografier, som du jättegärna får ta en titt på.

Du får gärna skriva ner vad du tycker också.

I min blogg skriver jag om allt möjligt, allt som faller mig in.

Ta en titt!



Förövrigt tycker jag att din blogg är fin.

Kramar.

2009-03-27 @ 18:40:20
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas du haft en bra dag!



Du får jättegärna ställa några frågor i min fågestund btw! Skulle bli superglad ;)

2009-03-27 @ 19:44:33
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0