Onsdag morgon

2009-03-11 @ 06:44:07
Då sitter man här igen då...
Sovit gott, men trött som bara den. Tittar ut och det snöar med jätteflingor.
Kul för barnen.... Men själv föredrar jag lite sol och värme nu.
SÅ idag är det ingen idé att fixa håret innan man går, får ta med sig produkterna till jobbet.
Idag ska jag ivarjefall säga till min chef för idag måste jag hämta Lucas på dagis.
Just jag, det är ju lill lördag idag.... Då ser jag fram emot ett glas vin ikväll.
Till middag står det Thai curry på listan, mmm.
Om nån vill ha receptet på det är det bara att säga till.

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0