STÖRRE BRÖST NATURLIGT MED ActiveBust

2009-03-11 @ 12:45:39
Vad ska man tro om detta?!
Jag som länge funderat på att göra bröstförstoring, men måste tänka igenom det många gånger känns det som. När man har så små bröst som jag har och det knappt finns BH att köpa blir man ganska frustrerad. I vilken jäkla underklädes butik som helst finns det inte en BH som passar mina bröst och det känns faktiskt nedvärderande! Kan tänka mig att det kan vara svårt åt det andra hållet också, men där kan jag tyvärr inte uttala mig.

Active Bust har jag läst om många gånger och i stort sett bara skrattat åt det hela, men allvarligt talat, tänk om det skulle fungera! Det dåliga är att man inte kan skriva till dem och bara det luktar lite skumt. Är man säker på sin produkt vill man väl kunna sälja sig på alla sätt, eller? Om det nu skulle fungera borde man väl skylta mer med det och operationerna skulle minska avsevärt.

Så min fråga är, vad skulle ni tro om Active Bust?
Skulle ni våga prova det?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag som har erfarenhet åt det andra hållet kan säga att det inte är så kul det heller! Ska jag köpa bh måste jag gå till någon av de dyra affärena och betala ca 300 och uppåt, oftast runt 500 kr.

Jag hade nog inte vågat testa det där, speciellt eftersom man inte kan kontakta företaget, då låter det inte så vettigt! Men man vet aldrig, kanske fungerar! Om du kom på hur man automatpingar på nybloggat så får du gärna höra av dig, såg att du hade skrivit om det och jag har samma problem!

Ha en bra dag!

2009-03-11 @ 12:55:19
URL: http://fridascorner.blogg.se/
Postat av: Ellen

Funderar också på att prova det där och det lät också ganska löjligt i mina öron först, men nu när jag har läst på tror jag jag ska prova :) hoppet är inte ute för oss som vill ha större byst! ;) Letar just nu efter kommentarer från tjejer som provat.

2010-04-05 @ 20:38:30
Postat av: Tilda

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-03-19 @ 00:50:16
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0