Ta vara på resterna

2009-03-19 @ 12:11:15
Jag vill tipsa om en helt underbar och enkel maträtt som är lite starkare.

Om det blivit köttfärs kvar då ni ätit tacos t.ex är den helt perfekt.
Jag hade cournfärs kvar sedan vi åt tacos och som jag bara värmde på lite.
Så det ska vara tacokryddad köttfärs, annars försvinner tjusningen.
Sen tillsätter man                         
och då ser det ut ungefär såhär
                                                         
låt det puttra på väldigt svag värme under tiden du kokar pastan.
Till det tog jag fysta grönsaker.
                                                          

Jag lovar, det är helt underbart gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill verkligen önska dig en underbar dag denna soliga torsdag!

2009-03-19 @ 12:19:31
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0