Tänk så fort en dag kan gå!

2009-03-24 @ 20:58:01
Har varit hemma med Lucas idag också och vi har inte gjort nånting på hela dagen.
Vips så va klockan 5 och dags för middag. Sen raka vägen ut till tvättstugan och nu är det snart sovdags.
Hade precis en fight med Lucas gällande penicillinet han måste ta. I morse och till lunch tog han den själv, men i kväll fick jag lägga honom ner och trycka in skiten! Usch, vad jobbigt det känns när man ska behöva göra nåt sånt! Jag får alltid så dåligt samvete efteråt. I morgon är det säkert en ny dag med samma problem för pappa är inte lika bestämd som jag och skulle aldrig lyckas. Inget illa om papport, men vissa saker är de lite mesiga på;)
Nej, nu måste jag rensa lite gammalt skit på datorn för gubben ska installera om den.

Vi hörs i morgon!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!! TUSEN tack för din kommentar!! Va roligt att du gillar min blogg!

Du har ju själv en underbar sida! Här kommer jag att titta in fler gånger!!



KRAM

2009-03-24 @ 21:53:33
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, vart tar tiden vägen!!?

Du, ett tips: Ge sonen lite Proviva eller probiotika-kapslar. Penicillin och antibiotika kan ju göra att magen hamnar i olag. Så då kan det vara bra att ta en kur :-)



2009-03-25 @ 16:34:08
URL: http://spok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0