Underbara fredag

2009-03-27 @ 07:37:51
Godmorgon bästa läsare,

Vilken härlig morgon! Har precis tagit mig en rask 30 minuters promenad och det va verkligen underbart. På vägen mötte jag alla pensionärer som var ute med sina hundar och jag tycker det ser så mysigt ut. Vissa stunder skulle jag vilja vara pensionär:) Tänk vad skönt att ha all tid till vad man vill. Det tragiska är att många av de som precis blivit pensionärer blir sjuka och hinner aldrig leva det livet och det är väl tragiskt!? Vet flera stycken som misst livet när livet precis börjat och det är så skrämmande tycker jag. De har jobbat i stort sett hela deras liv och sen tar det slut. Nej, man får verkligen hoppas på att man får vara frisk så länge man kan. Vad ska man hitta på en sån här dag tro? Är ledig, men är hemma med Lucas som fortfarande har några koppor som inte är helt torra. Ja, vi får väl se, alltid hittar man på nåt.

Kramisar till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med en morgonprommenad :)

2009-03-27 @ 08:34:04
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0