Dagens

2009-05-13 @ 11:08:39
 Å, vilken härlig morgon! Solen skiner och fåglarna kvittrar. I går blev det en ny säng och byrå för Lucas, så nu ser det ut som ett bombnedslag i hans rum. Men han sov tydligen väldigt gott i den nya sängen i varjefall. I dag åkte vårbyxorna på! Ett par av den lite pösigare modellen.Till de tog jag en av de äldre tröjorna som jag hittade på ICA Maxi en gång i tiden när det var modernt med såna där tröjor med hål i. Jag har faktiskt sparat mina för det kommer säkert tillbaka. Den här är inte riktigt i den stilen, men snar lika. Jag tycker om den så för mig spelar det ingen roll om den är modern eller inte. Det är just det som jag tycker är så roligt med kläder, jag klär mig i det som känns bra. Skulle man bara följa modet tappar man ju sin egen identitet.
I dag är det den stora dagen för mig, jag ska göra bröstförstoring!
Hittade den här bilden på expressens hemsida, så stora ska jag inte ha!

En omkrets på 1.7 meter och en vikt på 18kg, det ni!

Dagens outfit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0