En dag hemma

2009-05-06 @ 16:25:43
Ja, vad gör man egentligen när man är hemma en hel dag från jobbet? Inte mycket kan jag säga. Jo, jag har faktiskt plockat undan alla vantar och mössor! Annars har Lucas och jag myst hela dagen, jag har tagit mig ett lååååååååångt bad och Lucas tvättade håret på mig. Han älskar att hjälpa till, även om det inte är så lätt alla gånger. I dag mår både han och jag mycket bättre tackvare regnet, men i morgon måste vi tillbaka till verkligheten igen och hoppas på att det fungerar en hel dag på dagis för Lucas. Han lider verkligen av allergin och man känner sig så hjälplös när han mår så dåligt. Nu ska vi bygga lite tågbana och sen äta middag. Idag blir det torsk med matgrädde och chilisås, supergott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0