Nu är det gjort!

2009-05-13 @ 22:02:02
Alltså, jag är nöjd!!! Jag kom till Clinic Visage vid 17 tiden. Sen fick jag gå in i behandlingsrummet där  Eva (läkaren) ritade upp vart Macrolanet ska läggas in. Därefter fick jag visa upp mig inför ett antal personer (jag valde att göra det utan BH). Under tiden gästerna fick mer information och visning av före och efter bilder gjorde Eva och Åsa behandlingen. Behandlingen tog ca 30 min och kändes ingenting! Du lägger dig i sängen och går alltså därifrån med större bröst en halvtimme senare!!! Nu har vi alla olika smärtgränser, men jag kan lätt påstå att det inte kändes nånting. När behandlingen var klar fick jag visa brösten igen för att de skulle få se skillnaden. Alla inklusive jag tyckte/tycker det blev/är en stor skillnad. Nu hade jag en ganska så dålig BH för att även se hur det ser ut då, men det blev en otrolig skillnad måste jag säga. En helt fantastisk produkt, så enkelt och snabbt. Du behöver ingen narkos och du får inga ärr, kan det bli bättre? Nu kan man inte säga hur länge det håller precis, men då du fyllt på 2ggr ska det hålla bra så länge och när den tiden är framme kanske priset är ett helt annat. Så för er som funderat på att göra en bröstförstoring och inte vill operera, testa Macrolane! Då vet du att det försvinner efter en tid och kan under tiden prova på hur det är att ha större bröst, som dessutom ger en rund och fin form. För mer information, ring Cinic Visage

CLINIC VISAGE • Påvel Snickares Gränd 1 • 753 20 Uppsala • 018-500 501 • [email protected] 
Det är en clinic mitt i stan och alla som jobbar där är helt underbara och du går därifrån nöjd och belåten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0