Nu måste jag skärpa mig!

2009-05-26 @ 09:18:00
Oj, oj, vad det var längesen jag skrev nåt! Men när man är långledig vill man bara njuta och göra andra saker. Vi har förstås varit på Gräsö hela helgen blandat av sol och regn. Men det spelar ingen roll för jag slappnar av totti när jag är där. Är det mörkt och regnigt tänder jag en massa ljus och sen har vi en gasolvärmare i förtältet, så värme har vi. Tidigare sålde vi våra utemöbler hemma och har varit utan fram tills igår, då åkte jag till Jula och köpte en grupp med ett runt glasbord, fyra stolar och ett parasoll för 995:-.



Nu har jag börjat med bh och inser att jag måste köpa mig några nya... Jag är nöjd med resultatet, men nu vill jag fylla på med lite mer Macrolane så jag får den storleken jag vill ha (fick inte välja det som provpatient). Hur mycket jag ska fylla på vet jag inte riktigt, men ca 50ml/bröst skulle jag tro blir bra. I natt vaknade jag och drömde om att jag hade permanentat mig och tanken höll i sig hela morgonen, så nu ska jag fråga min frissa om det skulle gå att göra det på mitt korta hår. Jag vill inte ha krull krull utan bara lite stöd. Har så rakt hår man kan ha och det finns inte ett hårstrå som det blir böj på. Så här på sommaren vill man göra nåt roligt med håret men när man har den typ av hår som jag har kan man inte göra så mycket, pust. Nu börjar nog sommaren närma sig och det är så skönt. Som igår kunde man gå ute med kortärmat och det har jag inte gjort på länge. Satt på uteplatsen i den nya gruppen och njöt av solen in i det sista. Vi har kväll sol som försvinner bakom huset vid 19:30. Sen kan man gå in och göra sig klar för kvällen. I helgen ska det bli varmt och skönt och det ser jag fram emot. På jobbet har vi Hippiefest på fredag, men jag tror jag börjar bli gammal och tråkig och väljer hellre att åka ut till ön:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0