Stormen

2009-05-27 @ 13:26:21
Oj, oj, oj... I morse när jag gick till jobbet höll jag på att blåsa bort. Det for sand och damm rätt in i ögonen. Tur att man inte är på öppet hav en sån här dag! Jaha, i kväll blir det till att "storma" iväg till affären och handla för vi har slut på det mesta just nu. Då ska jag passa på att titta på lite kläder, hi. Satt i går och beställde en hel del på Ellos, där är det storrea på massor av kläder. Nu skulle jag verkligen vilja ha mig ett par nya skor, men jag tycker det är så mycket tygskor av olika sorter. Har inte vant mig med den tanken än, men jag kanske måste ta å ändra mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0