Torsdag kväll

2009-05-07 @ 21:45:19
Nu har jag vecko handlat och mat för helgen i husvagnen. Ni som inte är ett dugg intresserade av camping kan säkert tycka det här är konstigt, men för mig är det helt underbart att få komma bort på helgerna. Den här helgen ska vi lägga en ny matta i förtältet, en lite varmare. Sen ska det byggas en liten trappa och annat smått och gott. Förra helgen hade vi tur med vädret hela helgen och den här helgen ska det tydligen också bli fint. I dag blev jag så arg på jobbet. Vi alla hade skrivit upp vilka veckor vi vill ha semester och i dag insåg vår chef att det inte skulle finnas nån i vår grupp kvar vecka 28. Min kollega ska snart ha barn vilket jag förstår att hon vill vara ledig lite före. Så som det ser ut nu får jag ändra min semester med en vecka. Vad sur man kan bli! Nej, nu ska jag inte gnälla mer utan gå och lägga mig. Har packat klart i och med att vi åker direkt efter jobbet i morgon.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0