Valborgshelgen

2009-05-04 @ 12:49:35
Nu har jag inte skrivit på väldigt länge men vi har varit på Gräsö hela helgen och haft det helt underbart, fram tills nu. I går och idag är både jag och min son helt förstörda av pollen allergin. Det har satt sig på leder och stämband till och med. Näsan rinner som en flod hela tiden. Så jag kan lätt påstå att vi är glada åt att det regnar nu!
Hur som helst så tar det sin lilla tid att bli klar med golv och allt och vi är fortfarande inte riktigt klara. Golvet blev för stort så vi fick trixa bra så mycket för att få till det. Jag är ännu inte riktigt nöjd, men det ligger alldeles för mycket jobb bakom för att få det som jag vill ha det. Så jag får stå ut med de smådetaljerna som är. Nu vill jag köpa ett nytt bord till förtältet så jag ska se om jag kan hitta nåt som kan passa. Jag lyckas inte bifoga några bilder nu men lägger in lite bilder från Gräsö sen.

Kommentarer
Postat av: eva-marie

Låter inte kul med pollen allergi. men det är inte magsjuka heller. Men tur sånt går över i allafall. Här känner jag inte av pollen ännu men det kommer nog. Är inte så rysligt allergisk ändå jämfört med vad många andra är. Jag ligger och väntar på min pappa som ska komma med potatismjöl så jag kan göra mig lite blåbärssoppa. Ha en fin kväll :)

2009-05-04 @ 21:23:20
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0