En fuskdag

2009-11-02 @ 18:53:52
Usch, idag var jag lat! Jag som skulle träna direkt efter jobbet, Afrodans, men kände att kroppen inte skulle orka det idag. Tog istället en rask promenad hem och när jag kom hem hade jag maten serverad:) Är det nå gott att äta maten när nån annan gjort den då? Mmm, det är det bästa jag vet! Här hemma är det full fart på Lucas och hans kompis. Det har bilar över hela vardagsrumsgolvet och de lever sig in i leken på ett sånt härligt sätt att man önskar man själv hade den fantasin. Just nu har jag ingen som helst fantasi och känner mig bara allmänt tråkig. Usch, nu är jag gnällig, förlåt! Men vissa dagar är helt obeskrivligt trista utan att det har hänt nåt speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0