En klar

2009-11-30 @ 17:58:32

Jag är så stolt över mig själv att jag handlat alla klappar klart till Malin idag! Nu är gubben och handlar till Lucas som vet bättre vad han vill ha när det gäller lego. SÅ vi gjorde det enkelt för oss att dela upp klapp handlingen. För övrigt har det varit en riktigt grå och trist dag, vet inte när jag ska känna mig piggare. Nu bara längtar jag tills det blir lite ljusare så kanske man får lite mer energi. Kaffe kannan står och puttrar för fullt och jag ska snart ta mig min första kopp för idag. Det är vare sig gott eller mysigt att sitta och dricka kaffe för sig själv så så här på kvällen tillsammans med gubben kan det passa bra. De ringde från jobbet idag och undrar hur jag mår och det är lite mysigt att få höra att de saknar mig. Ska kolla in mejlen nu för att se om det kommit några roliga erbjudanden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0