LÖRDAG

2009-11-28 @ 09:06:00
Jag har varit väldigt dålig på att skriva på sistone, men det har varit så tungt att jag bara fått ångest av att sätta mig vid datorn. I går var det en vimsig dag och jag var som drogad hela dagen. Man kan ju undra hur länge jag ska må så här... Just nu darrar händerna som asplöv på grund av den tunga ångesten och jag vet inte vad jag ska göra för att få bort den. Helst skulle jag bara vilja skrika!!!!!! Ska försöka ta mig ner på stan med en kompis och titta lite och förhoppningsvis påbörja julklappar till Malin. Till Lucas är det enkelt, han vill ha lego för hela slanten. Men Malin är i den åldern att hon vill ha så mycket och det enklaste vore att ge henne pengar, men det är inte lika roligt att ge. Den här julen ska hon vara hos sin pappa och det är jobbigt varje år hon inte är hos oss för det saknas nåt då. Det är ju en familjegrej och när man inte är samlade känns det fel, men nu är det som det är och kommer alltid att så vara. I går putsade jag fönster och satte upp nya gardiner i vardagsrum och kök så i dag ska jag försöka ta mig ork till att sätta upp lite pynt på terassen. Tog en bild på min nya tröja jag shoppade häromdagen och en kavaj jag fyndade på Cubus igår för bara 100:-, men nu är min kamera verkligen dålig. Idag ska jag köpa en ny för det här går ju inte!


Tröjan är superskön och den hittade jag på H&M för bara 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0