MÅNDAG

2009-11-23 @ 18:40:18

I morse slepade jag mig till dagiset vid 9 tiden och sen direkt hem för att sova. Jag släckte och drog ner persiennerna och sov till 13. Sen var var jag hungrig igen så det bidde en liten macka till lunch. Vid två tiden gick jag till dagiset för att sedan gå på 5 års kontrollen med Lucas. Det var dags för en spruta och gissa om han var stark!? Jag hade fullt upp med att hålla i honom och han skrek som en stucken gris. Dumma, skrek han till sköterskan. Det gör så ont i en när de får sån panik, men det går tur nog över lika fort. Får se om han klarar sig från feber som de brukar kunna få. Jag känner att mina inlägg inte är så roliga i och med att dagarna mest består av att sova just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0