Nedstämd trots fredag

2009-11-06 @ 07:12:54
Nu vet jag inte alls vad som händer inom mig men jag har känt mig så fruktansvärt nedstämd en tid och allt känns både jobbigt och tråkigt:(. Annars brukar åtminstone fredagar kännas lite lättare, men fan inte idag. Jag vill bara sova och sova och hur roligt är det?! Det som känns roligt idag är att min lilla Malin kommer. Jag har inte träffat henne sedan förra tisdagen så det ska bli härligt. Trots att det regnar just nu har vi bestämt oss för att grilla ikväll (ja, det låter kanske konstigt) så jag har precis lagt kyckling i marinad så den får suga in sig ordentligt hela dagen. Nu ska vi göra oss klara för att gå till jobb och dagis.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0