Undrar hur de små egentligen tänker

2009-11-06 @ 07:06:30

Som vanligt alla morgnar ligger jag kvar till sist. Lucas och love är uppe med tuppen och dukar fram frukost och det är så skönt att bara kliva upp och sätta sig vid frukostbordet. De senaste veckorna har Lucas klätt på sig själv och han vill verkligen det (inte en dag för tidigt). Han håller länge och väl på med tröjan så den inte ska bli bak och fram och det är inte så lätt alla gånger. Så nu till det gulliga, love stod i köket och tog fram frukosten medan Lucas klädde på sig och sen smög han in till mig och viskade;-"Har jag satt på mig tröjan rätt?" Ja, älskling, den sitter rätt, svarade jag. Då gick han in i köket och sa; -"Pappa, jag har satt på mig tröjan rätt nu". Jag blev alldeles varm i hela kroppen och log för mig själv över hans självständighet. Barn är för underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0