En lill lördag utan vin

2009-10-28 @ 20:55:25
I dag jobbade jag lite längre och sen tog jag en rask promenad hem i duggregn och grådystert mörker. Sen åkte jag direkt och handlade mat för en vecka och det är egentligen helt sjukt vad mycket pengar man lägger på mat. Ändå handlar jag alltid efter en lista så det hamnar väldigt sällan ngt extra i vagnen. Sen gick jag till glasbanken och där är man ju lite korkad, för då tänker man inte alls på pengar på samma sätt. Vin måste man ha när helgen kommer, så är det! Många gånger tar jag mig ett glas vin på onsdagen för det har alltid varit min lill lördag, men idag sket jag i det då jag kommer att ta mig ett glas i morgon istället (är ledig på fredag). På fredag ska jag klippas till, men bara lite. Min kusin ska sätta saxen i skallen och hon vet vad som gäller, annars får hon med mig att göra:).

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: jag kanske ska göra allvar av matplanerna och faktiskt handla efter min lista. Men det blir nog lax, kyckling och något viltkött.

Vet du att bakgrunden i din blogg är min gamla flickrumstapet. Det blev ett kärt återseende. Gillar verkligen utseendet på din blogg. Ha en fin torsdag ch kom ihåg - bara ett glas vin :)

2009-10-28 @ 21:04:09
URL: http://lottasgolfliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0