En natt och morgon i spyor

2009-10-31 @ 12:08:39
Jaha, nu står det väl inte på förrän man är magsjuk då. Lucas vaknade i natt och hade spytt ner hela sängen! Efter allt jobb med att ta bort sängkläder fick han sova hos oss och det gick bra. Vid 7-tiden gick jag upp med honom och åt frukost och då var det kört igen. Han blev helt frustrerad stackar´n. Det går magsjuka på dagis så det kan mycket troligt vara det. Hoppas verkligen jag klarar mig för det är bland det värsta som finns. Snart ska jag och svärmor till Fullerö och shoppa lite, det ska bli kul. Återkommer med bilder på vad jag hittat, om jag hittar nåt. Ha en bra dag så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0